nieuwsgebruik.be
Key TrendsOpinie & analyseMonitor

Monitor

Wie raadpleegt welke offline nieuwsmerken?

Deze vraag duidt de evolutie over welke offline nieuwsmerken Vlaamse respondenten het vaakst raadplegen. 

In deze grafiek:

  • Slide 1: De algemene trend in wekelijks gebruik van offline nieuwsmerken voor 2017 tot nu.
  • Slide 2: De uitsplitsingen volgens leeftijdscategorieën.
  • Slide 3: De uitsplitsingen volgens opleidingsniveau.
  • Slide 4: De uitsplitsingen volgens inkomen.
  • Slide 5: De uitsplitsingen volgens politieke oriëntatie.

Volg de updates rond nieuwsgebruik

e-mail icoon

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Twitter logo

Volg ons op Twitter

We zijn onderdeel van SMIT, hangen af van VUB en imec. Maar we zijn vooral volledig onafhankelijk.
De data komen van het Digital News Report project van het Reuters Institute for the Study of Journalism, die ook instaan voor de methodologie en dataverzameling.
We worden ondersteund door het Kenniscentrum Cultuur- en Mediaparticipatie en de Roularta leerstoel Trust, Personalisation & Sustainable Media.
Disclaimer

|

Contact
Site by wieni.be